Wil jij meer ideale cliënten? Laat jezelf online zien!

Hoe?

Om je heen hoor je verhalen hoe concullega’s met gemak nieuwe klanten trekken. Hun spreekuur zit altijd vol. Hun diensten zijn binnen no-time uitverkocht. En hebben ze het ene televisie interview na het andere. Geen wonder ook, zij hebben een gelikte website en veel volgers op social media.

Mogelijk heb je toen je startte een website gemaakt of laten maken. Of je bent vol goede moed op Facebook, Instagram of een ander social medium gegaan. En alhoewel je er veel van verwachtte, de volgers, likes en/of websitebezoekers bleven uit.

En je denkt waarschijnlijk:

waarom lukt het bij al die anderen wel en bij mij niet? 🙁

Welkom in de wereld van de online communicatie! Ik kan me voorstellen dat je soms door de digitale bomen het digitale bos niet meer ziet. Moet je nou wel of niet geld steken in een of andere fancy website? Moet je nu wel of niet op Facebook? Of Instagram misschien? En hoeveel tijd moet je eraan besteden? Je hebt ook nog andere dingen te doen…

Maar ja, aan de andere kant: als het cliënten oplevert… met de nadruk op ALS…

Zo lang jij niet zichtbaar bent gaat de ene na de andere cliënt naar je concurrent die wel zichtbaar is.

En jij…

Jij houdt alleen die paar cliënten die je al had met af en toe een doorverwijzing.

Ik begrijp dat het lastig is. Ik spreek veel paramedici die ook niet wisten hoe het moest. Inmiddels weet ik mijn online zichtbaarheid zo in te zetten dat ik er mijn diensten mee kan verkopen en heb ik al vele paramedici hiermee geholpen. 

En nu ze meer online zichtbaar zijn:

Trekken ze de klanten aan waar ze het allerliefste voor willen werken, zodat ze plezier hebben in hun werk;

Staat hun agenda vol afspraken, zodat ze altijd voldoende werk en omzet hebben;

Worden ze gezien als dé expert op hun gebied, waardoor ze gevraagd worden door de media.

 

Helena is een wandelende encyclopedie als het om social media gaat. Dank zij haar weet ik nu hoe ik kan zorgen dat mijn website, Facebook pagina en Instagram account veel meer exposure krijgt. Echt een aanrader.

Claudia Bolleurs

Het is geen one-size-fits-all. Maar het is ook weer geen hogere wiskunde. De allereerste stap om het voor elkaar te krijgen is allereerst de handdoek niet te snel in de ring te gooien. Jouw cliënten hebben toch ook niet na één gesprek met jou hun behandeldoel behaald?

Jij bent nu (nog!) niet zichtbaar bij jouw potentiële cliënten, dus hoe moeten zij dan weten dat jij bestaat en dé specialist bent die hen het beste kan helpen?

Ik help jou om de basis van jouw online zichtbaarheid neer te zetten en geef je tips en tricks hoe je zo effectief en efficiënt mogelijk website en/of social media hiervoor inzet. Boek hiervoor een consult. 

 

 

Na het consult weet jij…

  • Hoe je je website en/of social media inzet voor betere online zichtbaarheid;
  • Hoe je online zichtbaar wordt, zodat je meer cliënten aantrekt;
  • Hoe jij jezelf kan onderscheiden van je concullega’s;
  • En heb je antwoord op al je vragen over online zichtbaarheid.

Ik had een waardevolle sessie over SEO, waarin Helena me zoveel bruikbare tips heeft gegeven!

Hier kan ik makkelijk en snel mee aan de slag en dankzij de heldere uitleg snap ik wat me verder helpt zichtbaarder te worden met mijn website.

Ilona Brook

Wat kun je verwachten?

  • Kies onderaan deze pagina of je een eenmalig consult of een strippenkaart (4x met gereduceerd tarief, 1 jaar geldig) wilt;
  • Je rekent af en hierna krijg je een bevestigingsmail met daarin een link waar je jouw afspraak kunt inplannen;
  • Het is mogelijk om een consult overdag, in de avond of op zaterdagochtend (1x per maand) in te plannen;
  • De afspraak is via Zoom of Skype, wat jij het prettigst vindt. Via Zoom of Skype kunnen we ook schermen delen en dat is soms net even wat makkelijker praten. Als je wil nemen we het gesprek op zodat je dit op een rustig moment nog kunt terugkijken;
  • Tijdens het Online Communicatie Consult kun je al jouw vragen stellen op het gebied van jouw website, social media kanalen of andere online communicatievragen;
  • We eindigen met minimaal 3 concrete acties waarmee je verder aan de slag kunt om jouw online zichtbaarheid te vergroten.

Wie ben ik?

Ooit begonnen als diëtist en daarna langzaam verder gegroeid naar beleidsmedewerker, leidinggevende en projectleider/-adviseur.

In mijn vrije tijd blog ik over culinaire reizen in Europa en Azië en zo ben ik langzaam het communicatievak ingerold. Als blogger moet je naast bloggen ook veel weten over SEO (vindbaar zijn via Google), social media marketing en PR. Deze kennis combineer ik nu met mijn jarenlange werkervaring in de gezondheidszorg.

Helena rode trap Visibilitas c MevrYan

Ik werk met name met/voor paramedici. Want welke baan ik ook heb gehad, daar zijn/waren altijd paramedici bij betrokken .

Het is mijn missie om te zorgen dat ondernemende paramedici en zorgprofessionals meer online zichtbaar zijn voor hun doelgroep. Of dat nu de cliënt of de zakelijke markt is. Zodat meer cliënten de juiste professionele hulp krijgen die ze nodig hebben.

Voor wie heb ik gewerkt?

Dietheek logo
Nederlandse Vereniging van Diëtisten - Visibilitas
lelie zorggroep - Visibilitas
Dieet dit - Dieet dat - Visibilitas
Alumnivereniging Beleid & Management Gezondheidszorg - Visibilitas
diëtistenpraktijk MoveDis - Visibilitas
Vereniging van Oefentherapie Cesar Mensendieck - Visibilitas
Paramedisch Platform Nederland - Visibilitas
Partnerschap Overgewicht Nederland
oefentherapie Cesar Huissen

Voor het starten van een blog heb ik Helena Smit om hulp gevraagd. Helena staat altijd klaar om je advies te geven waar je ook écht wat aan hebt. Ik kan nu met een goed gevoel gaan starten.

Francisca Tan

Ik ken niemand met zoveel kennis, passie en ideeën voor social media.

 

Kitty Robben

Je hebt nu twee opties.
Je klikt de pagina weg en je blijft onzichtbaar en alleen de cliënten helpen die je nu hebt met af en toe een doorverwijzing.
Of
Je boekt een Online Communicatie Consult en je krijgt met je online zichtbaarheid meer cliënten die het beste bij jou passen.

Website/social media consult eenmalig

Een uur lang praktische tips en antwoord op al jouw vragen op het gebied van online communicatie.

Nadat je hebt afgerekend krijg je een bevestigingsmail met daarin een link waar je jouw afspraak kunt inplannen. Het is mogelijk om een consult overdag, in de avond of op zaterdagochtend (1x per maand) in te plannen.

Het consult is via Zoom of Skype, wat jij het prettigst vindt. Via Zoom of Skype kunnen we ook schermen delen en dat is soms net even wat makkelijker praten. Tijdens het Online Communicatie Consult kun je al jouw vragen stellen op het gebied van jouw website, social media kanalen of andere online communicatievragen.

150,00

Website /social media consult strippenkaart

Aanbieding!

Met deze strippenkaart krijg je 4 keer een uur praktische tips en antwoord op al jouw vragen op het gebied van online communicatie. De strippenkaart is 1 jaar geldig.

Nadat je hebt afgerekend krijg je een bevestigingsmail met daarin een link waar je jouw eerste afspraak kunt inplannen. Het is mogelijk om een consult overdag, in de avond of op zaterdagochtend (1x per maand) in te plannen. De overige 3 consulten gaan in onderling overleg/zodra er behoefte is aan een vervolgafspraak.

De consulten zijn via Zoom of Skype, wat jij het prettigst vindt. Via Zoom of Skype kunnen we ook schermen delen en dat is soms net even wat makkelijker praten. Tijdens het Online Communicatie Consult kun je al jouw vragen stellen op het gebied van jouw website, social media kanalen of andere online communicatievragen.

600,00 500,00

prijzen zijn inclusief btw

Op het gebied van (strategisch) marketen van mijn bedrijf “deed ik maar wat”. Ik wist wel waar ik naar toe wilde, maar hoe, dat bleef een gok. Door een paar gesprekken met Helena werd er mij genoeg duidelijk dat ik wist hoe ik dingen het beste kon aanpakken om een effectieve zet te maken in de juiste richting. Altijd maar doorgaan, altijd druk bezig zijn met mijn onderneming is voor mij vanzelfsprekend, maar constructief acties uitvoeren en een vaste koers aanhouden is veel effectiever. Helena heeft mij hierin goed op weg geholpen.

Francis Kuijk

Veelgestelde vragen

Hoe veel tijd kost het mij?

Het gesprek zelf duurt maximaal 1 uur. Maar met alleen een consult ben je er natuurlijk niet. Het gaat vooral om wat je met de informatie uit het consult doet. Meer tijd besteden betekent niet altijd meer resultaat. We kijken in het consult vooral ook naar de acties die praktisch uitvoerbaar zijn. Heb je weinig tijd, dan kijken we in het consult wat er in de tijd die jij hebt haalbaar is.

 

Welke vragen kun jij stellen?

Je mag al je vragen stellen, zodat ik jou kan helpen met je website, social media en/of online zichtbaarheid in het algemeen. Denk aan:

  • Waar moet ik rekening mee houden als ik een website wil maken?
  • Ik wil mijn website aanpassen qua lay-out, hoe kan ik dat het beste aanpakken?
  • Welke verbeteringen kan ik doorvoeren op mijn website?
  • Hoe zorg ik ervoor dat ik beter gevonden wordt op Google?
  • Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website?
  • Hoe zorg ik ervoor dat cliënten een afspraak bij mij maken via mijn website?
  • Hoe kan ik met social media meer cliënten trekken?
  • Ik wil niet op alle social media kanalen, welke kan ik het beste kiezen voor mijn praktijk?
  • Kun je tips geven over de teksten die ik gebruik op mijn website of mijn social media kanalen?
  • Wat voor soort foto’s kan ik het beste gebruiken?
  • Waarom krijg ik maar weinig likes? (ik zal je nu al verklappen dat likes helemaal niets zeggen, maar daar vertel ik je in het Website/Social Media Consult graag mee over). Mocht ik je echt niet ter plekke verder kunnen helpen, wat eerlijk gezegd zelden voorkomt, dan kom ik daar op een later moment bij je op terug.

 

Kan ik me altijd inschrijven?

Ja dat kan. Heb je de betaling voltooid, dan krijg je een mail met een link naar mijn digitale agenda. Daar kun je op de openstaande data een afspraak inplannen via Skype of Zoom.

 

Ik ben vrijgesteld van btw, waarom moet ik alsnog btw betalen?

De diensten van Visibilitas vallen niet onder de vrijstelling van btw. Daarom wordt er gewoon (21%) btw in rekening gebracht. Wel worden altijd de volledige prijzen getoond. Dus inclusief die 21% btw. Zo weet je vooraf altijd hoeveel je ‘kwijt’ bent.

 

Is deze activiteit geaccrediteerd?

Nee, deze activiteit is niet geaccrediteerd. Bij het Kwaliteitsregister Paramedici staat de vraag uit of voor deze online cursus algemene studiepunten gelden.

Wist je dat de activiteiten die hieruit voortvloeien – tenminste, als je er echt mee aan de slag gaat – wel kunnen gelden als punten in het kader van ‘profileren van de doelgroep’? Het valt namelijk onder deskundigheidsbevordering. Ook deze punten zijn niet geaccrediteerd.

 

Ik ga het eerst zelf proberen…

Goed dat je die stap gaat zetten! Let wel op: de mogelijkheden van het grote world wide web zijn eindeloos en je kunt al snel overdonderd raken door wat je allemaal kan. Want echt ALLES is mogelijk. Maar ik kan me voorstellen dat jij nog wel meer te doen hebt dan online actief zijn om klanten te werven. Er moet ook gewoon geld verdiend worden.

Daarom richt ik mij op de quick wins die je kunt behalen met jouw online zichtbaarheid om zo meer cliënten naar je spreekuur, product of dienst te leiden. De zaken die minder tijd kosten en/of goed in te plannen zijn zodat ze ook daadwerkelijk uit te voeren zijn naast je ‘gewone’ werkzaamheden.

Al met al bespaar je door dit consult veel tijd. En we weten allemaal: tijd=geld

 

Dit is niet het juiste moment voor deze stap…

Op dit moment is de concurrentie nog laag. Het aantal actieve paramedici online is op een paar handen te tellen. De ideale tijd om aan jouw online zichtbaarheid werken dus. Op den duur gaat dat veranderen wanneer meer paramedici het belang van een goede online zichtbaarheid gaan inzien. Zeker als al je andere concullega’s wel werk gaan maken van een goede online zichtbaarheid en hulp zoeken om hun doelen te behalen.

 

Past het wel bij mij?

Tja, die vraag kan ik niet voor je beantwoorden. In dit Website/Social Media Consult lever ik je handvaten aan die je kunt vertellen naar je eigen situatie. Zodat jij jouw online zichtbaarheid kunt vormgeven zoals jij dat fijn vindt. Ben je anti-website/anti-social media /anti-online in het algemeen, dan is het sowieso geen match. Maar dan zou je deze site überhaupt niet hebben gevonden…

 

Ik vind het veel geld…

Dat snap ik. Maar met blijven aanrommelen en het zelf proberen kost het misschien veel meer tijd dan nodig is. Tijd die jij had kunnen besteden aan cliënten. Of aan je gezin, je hobby’s of iets anders waar je liever je tijd aan besteed. De keuze is helemaal aan jou. En misschien maak je het jezelf allemaal veel te moeilijk. Moeilijker dan dat het is in ieder geval. Dat is toch ook zonde?

Bekijk het zo: dit is hooguit 2 keer je uurtarief en heb je – mits je ook echt de acties gaat uitzetten – binnen no-time terugverdiend. Hoe graag wil je het? 😉

 

Mag ik nog wat vragen over het consult?

Tuurlijk mag dat! Ik wil graag dat je weloverwogen een keuze maakt. Je kunt me bereiken via helena@visibilitas.nl Stel je vraag direct via de mail of laat je telefoonnummer achter zodat ik je terug kan bellen.